Юлія Павленко, директор департаменту міжнародних операцій «Укрпошти», Медіацентр Україна - Укрінформ, 18 липня
18 Липня, 2022, 14:06

«Укрпошта» запустила додаткові сервіси для роботи у воєнний час

«Укрпошта» лише на один день зупиняла роботу, 24 лютого. Потім діяльність була відновлена, не лише локальну доставку, але імпорт та експорт. Необхідно було змінити логістику, оскільки небо над Україною закрилося, однак, поштові послуги не зупинялися. Також не зупинили виплати соціальні громадянам України. Наразі, «Укрпошта» продовжує виплачувати пенсії понад 3 мільйонам громадян. 

Про це під час брифінгу в Медіацентрі Україна – Укрінформ заявила Юлія Павленко, директор департаменту міжнародних операцій «Укрпошти». 

«Щоб полегшити життя українців у воєнний період, «Укрпошта» запустила додаткові сервіси – перенаправлення соціальних виплат та пенсій та перенаправлення посилок. А також пошта започаткувала акцію «Посилка з домівки» та надали знижку у 70% для тих, хто змушений був покинути Україну. Станом на сьогодні в рамках акції було відправлено понад 532 тони посилок», – сказала вона. 

Окремим викликом стала робота з гуманітарними вантажами. Тому, щоб забезпечити понад 2 мільйона кілограм гуманітарної  допомоги, партнерами «Укрпошти» стали ряд компаній по всьому світу, що дало змогу забезпечити адекватні терміни доставки. 

На початку квітня «Укрпошта» після 21 року перерви відновила доставку відправлень залізницею. Всього за три місяці було виконано 718 рейсів і їх кількість зростала з кожним місяцем, а найсильніше у червні — на 55% у порівнянні з квітнем. Також й кількість доставлених посилок зросла на 55% — із 477 тисяч посилок у квітні до 741 тисячі посилок у червні.

Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini