13 Лютого, 2024, 17:37

У ДСНС запустили електронний сервіс щодо аудиту пожежної та техногенної безпеки

Відповідно до закону щодо дерегуляції бізнесу шляхом страхування цивільної відповідальності, який дає змогу суб’єктам господарювання із середнім або незначним ступенями ризику ініціювати на своїх об’єктах незалежний аудит відповідності вимогам пожежної й техногенної безпеки, в ДСНС створили відповідні електронні реєстри.

Про це під час презентації в Медіацентрі Україна – Укрінформ повідомив директор Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС Олександр Чекригін.

«Ми майже протягом року з нашими колегами відпрацьовували ці Реєстри і намагалися зробити їх максимально простими і для суб’єктів господарювання, і для організацій, і для аудиторів, які хочуть проводити цю певну роботу», – зазначив він. 

Результатом дерегуляції господарської діяльності, зокрема для суб’єктів господарювання середнього та незначного ступеня ризику діятиме так названа пільга щодо проведення їх планових перевірок.

«На сьогодні  в нас приблизно 200-205 тисяч суб’єктів господарювання середнього і незначного ступенів ризику. А ми розуміємо, що в кожного суб’єкта господарювання є по одному-два об’єкти, і це приблизно 320-330 тисяч об’єктів страхування можуть піти шляхом аудиту, і на ці об’єкти не будуть приходити працівники ДСНС з плановими перевірками», – пояснив Олександр Чекригін.

Варто зазначити, що за умови наявності страхового полісу цивільної відповідальності перед третіми особами планова перевірка даних суб’єктів господарювання не проводиться протягом дії такого полісу. 

Для суб’єктів господарювання із середнім ступенем ризику – не більше шести років поспіль. 

Щодо суб’єктів господарювання з незначним ступенем ризику – не більше десяти років поспіль.

Однак, у разі ненадання до ДСНС інформації щодо страхування щороку до 15 жовтня, суб’єкти господарювання вносяться до плану перевірок.

Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini