В українському павільйоні на Web Summit було не проштовхнутись — директор з маркетингу UNIT.City про успіх України на найбільшому технологічному саміті
Павільйону України на світовому Web Summit-2022 в Лісабоні вдалось привернути увагу не лише до українських інформаційних технологій, а й до проблеми війни. Про це під час брифінгу у Медіацентрі Україна розповів Артем Бойко, директор з маркетингу компанії UNIT.City, співорганізатора павільйону України на Web Summit.
За його словами, Україна цього року вже вдруге представила свій павільйон на всесвітній конференції з інформаційних технологій Web Summit, що відбулась в Лісабоні. І ще торік представники нашої держави побачили велику увагу представників компаній та інвесторів до України.
Цього року стенд оформили повністю в українській айдентиці, окрему зону виділили ініціативі UNITED-24.
«Ми зробили там імерсивну виставку,де люди в VR могли подивитись, що відбувається в зоні бойових дій, в Куп’янську, в Бучі, у відомих вже в світі містах. Люди могли надіти VR-окуляри і просто побачити на власні очі що там відбувається і одразу задонатити нам. Окремо в стенді була зона з амфітеатром, де компанії могли представляти свої продукти, проводити власні презентації. Ми трошки хвилювались, що ніхто не буде відвідувати ці презентації, але там постійно була купа людей. Коли приходили наші селебрітіз типу Усика чи Першої леді — там взагалі було не проштовхнутися. Увага до України була величезною. І я впевнений, що це не тільки через війну. Ті компанії, які цікавились Україною, які цікавились нашими стартапами, вони приходили навіть не згадуючи процес війни», — розповів Артем Бойко.
Довідково: Web Summit — це найбільша європейська технологічна конференція, яка проводиться щорічно. У 2022 році захід зібрав понад 71 тисячу учасників.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini