Протягом 2022 року електронні послуги отримували 63,4% українців, з них 25,5% вважають досвід дуже позитивним і 53,6% радше позитивним — КМІС
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) на замовлення Програми розвитку ООН в Україні в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України провів щорічне опитування стосовно того, скільки українців користуються е-послугами та які сервіси найпопулярніші. Його результати під час брифінгу в Медіацентрі Україна — Укрінформ представив заступник виконавчого директора КМІС Антон Грушецький.
«Ключовий показник — відсоток українців, які протягом року принаймні одного разу користуються електронними послугами. І ми бачимо з 2020 року стабільне зростання цього показника з 50% до 60%, а зараз вже понад 63%», — зазначив Грушецький.
Згідно даних опитування, 63,4% українців користувалися електронними послугами хоча б раз протягом року. Найвищий відсоток — серед людей у віці 18 до 29 років (82,5%). Українці у віці 70 років та старші люди користуються цифровими послугами найменше (28,3%). Серед користувачів е-послуг 25,5% описують свій досвід як «дуже позитивний», 53,6% — «радше позитивний, але дещо треба покращити».
Найчастіше українці звертаються до застосунку «Дія»: протягом 2022 року хоча б одну послугу в ньому отримали 51,6% опитуваних.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini