Ліаф Ларсон, керівний директор телеканалу FP1 USA, експерт з PR та комунікацій, Медіацентр Україна
Ліаф Ларсон, керівний директор телеканалу FP1 USA, експерт з PR та комунікацій, Медіацентр Україна
24 Жовтня, 2022, 17:56

«Принаймні 70% населення Америки переконані, що це незаконний напад на український суверенітет» — керівний директор телеканалу FP1 USA Ліаф Ларсон

Які російські наративи просувають у США та що нині американці думають про російсько-українську війну — на ці та інші запитання під час брифінгу у  Медіацентрі Україна відповідав керівний директор телеканалу FP1 USA, експерт з PR та комунікацій Ліаф Ларсон.

Повне відео можна переглянути тут.

Також пропонуємо яскраві цитати спікера:

Про ставлення американців до російсько-української війни:

«Я сказав би, що принаймні 70% населення Америки переконані, що це незаконний напад на український суверенітет і український народ. Тим часом справджуються дедалі більше таких історій, і в останньому опитуванні, яке я бачив, що 50-60% американців переконані, що це не просто жорстокий військовий напад, а власне геноцид проти українського народу»

Про те, як змінились російські наративи в США:

«На початку конфлікту був цей наратив про ці “біохімічні лабораторії”, які фінансують США і що в них розробляють біологічну зброю за межами США, але  для США і що Україна допомагає США в розробці біологічної зброї. Цей наратив втратив свою правдоподібність впродовж останніх місяців. Один наратив, який втримується досі в частині населення, і це більше стосується якихось американських упереджень, що НАТО несе відповідальність за цю ситуацію через своє розширення і що саме НАТО спричинило страх і непевність в росії. І оце я сказав би що, це мабуть, головна така пропагандистська ідея, яка певною мірою зачепилася і зберігає свою владу над якоюсь групою людей, які думають, що можливо винне тут НАТО, а не божевільний путін та агресивна зовнішня політика росії»

Про те, як можна доносити свої погляди різним верствам населення:

«З’ясувалося, що для того, щоб вплинути на деякі групи потрібно калібрувати своє послання саме їм. Тобто, наприклад, є така категорія жінок, яку ми називаємо “футбольні мами” (матері, які мають дітей шкільного віку), історії про насилля над дітьми, про те, як розривають родини — це доцільне послання для цієї категорії населення(…)Мені здається, що в нинішніх мас-медіа, саме на цьому місці ми зараз перебуваємо, особливо в США, — це новини, які дуже калібровані. Треба чітко знати, який саме меседж промовлятиме до якоїсь конкретної групи. Це не є фейком, не є компанія дезінформації, це є просто пошук як донести свій погляд до якоїсь групи людей в розмаїтій американській аудиторії».

Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini