Система інформування населення про надзвичайні ситуації від ДСНС покриває 67% абонентів
З 7 по 23 вересня по всій країні проходило тестування системи інформування населення про надзвичайні ситуації. Всього відправлено було 8 сповіщень у кожному регіоні.
Про це в Медіацентрі Україна – Укрінформ заявив Роман Примуш – заступник голови ДСНС України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
«Саме така кількість сповіщень пояснюється тим, що ми відправляли їх, виявляли недоліки, а потім тестували, як ці недоліки було усунено», – пояснює представник ДСНС.
За словами Романа Примуша, вже зараз центр сповіщень повністю готовий до роботи.
«Вже зараз можна сказати, що на початку тестування покриття абонентів становило – 41%. Зараз система досягла 67% покриття і це гарний показник, враховуючи швидкість налаштування. Також вдалося налаштувати більш старі моделі телефонів, щоб вони також могли приймати сигнал екстрених повідомлень», – сказав він.
Окремо спеціалісти перевірили, як працює система з повним навантаженням, тобто з одночасним відправленням повідомлень по всій країні. Роман Примуш відмічає, що, швидше за все, одночасно не доведеться повідомляти всю державу про екстрені ситуації, лише по регіонах.
Наразі спеціалісти працюють над тим, щоб налаштувати операційні системи старшого покоління – 2015 – 2018 років.
«Ми закликаємо мешканців оновлювати свої оперативні системи, щоб вони підтримували новинки, які запроваджуються. Зараз ми працюємо над тим, щоб сповіщення приходили і на кнопкові телефони, бо частина власників таких телефонів ще їх не отримують», – пояснив він.
Якщо громадянин має зовсім застарілу модель телефону, то він буде отримувати сповіщення за допомогою вже діючих систем.
Роман Примуш наголосив, що ДСНС не відслідковує місцезнаходження людини та не збирає її особисті дані: «Система працює по-іншому, ніж просто смс сповіщення. Ми просто відправляємо сигнал на базову станцію, а базова станція вже відправляє його на телефон».
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini