13 Травня, 2025, 16:08

В Україні розробили Концепцію вдосконалення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги

Існуюча система адміністрування гуманітарної допомоги сьогодні  часто виявляється неефективною, оскільки організації стикаються з проблемами під час ввезення вантажів, реєстрації, обліку, звітування та координації дій з державними органами. Аби це змінити, експерти Українського незалежного центру політичних досліджень розробили Концепцію вдосконалення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.

Про це йшлося під час презентації в Медіацентрі Україна.  

Так, модернізація Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги дозволить прискорити логістику гуманітарної допомоги, полегшити адміністративні процедури для організацій та підвищити ефективність державного контролю.

«Провівши зріз всіх користувачів, які тим чи іншим чином дотичні до роботи з автоматизованою системою, ми сподіваємося, що всі пропозиції, які ми зібрали, будуть втілені в життя», – зазначила Юлія Панура, експертка з питань оподаткування організацій громадянського суспільства та благодійної діяльності Українського незалежного центру політичних досліджень. 

Водночас Людмила Хлань, представниця Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» наголосила, що команда спеціалістів, які розробляли та модернізували систему, зацікавленні надалі її вдосконалювати. 

«В розробці, в супроводженні та в модернізації системи бере участь велика гарна команда професіоналів. Я дуже пишаюся своєю командою та людьми, які її роблять натхненно, впевнено, і вони залучені до процесу. Ми всі дуже любимо те, що робимо, і дуже любимо наших користувачів.  Тому, що стосується доопрацювання системи – ми залюбки. І дуже хочемо це зробити, щоб покращити її. Бо ми самі зацікавлені в її вдосконаленні для покращення її роботи. В нас є на це певні ресурси, сили та бажання», – зазначила вона. 

Людмила Хлань зауважила, що доопрацювання, які плануються, будуть проведені в тісній співпраці з робочою групою, з волонтерами.

Однак, за словами Людмили Хлань, є одна складова, через яку доопрацювання системи не може розпочатися вже, – фінансові ресурси. 

«Можливість фінансування нашої системи на даний час, поки що припинилася. І всі доопрацювання, всі нововведення у системі, які стосуються нормативно-правових актів, вони були виконані з мінімальним втручанням в зміни в систему. Ми певним чином у рамках адміністрування додаємо функціонал, але він не такий масштабний і не такий глобальний, як хотілося б», – зауважила вона. 

Людмила Хлань також пояснила: «Оскільки ми державне підприємство, яке являється розробником і адміністраторами системи, ми надаємо послуги тільки на платній основі. На жаль, ми не можемо надавати їх безкоштовно. Тому, щоб виконати певне доопрацювання згідно нормативно-правових актів, ми маємо мати на це фінанси».

Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini