
Цінності, що формують ідентичність – УКФ презентував проєкт “Архетип нації”
В Україні презентували новий проєкт “Архетип нації” – мультимедійний підхід, що досліджує характерні риси українців через поєднання фольклору, міфології та сучасних розмов про цінності. Перший сезон складається з 12 епізодів, присвячених рисам українського характеру. У кожному випуску – спілкування з відомими українцями, есе від фольклористки та фольклорний твір у виконанні учасників проєкту.
Презентація проєкту відбулась в Медіацентрі Україна.
Нік Лисицький, письменник, голова громадської організації «Чарівний світ UA», автор та ведучий проєкту “Архетип нації” зазначає, що народна творчість стала основою для сучасних цінностей, чому сьогодні важливо “скласти пазл” нашої ідентичності та популяризувати міфологію.
“У проєкті ми дослідили, як цінності, на яких будується українська нація, представлені у фольклорі. Ми обрали 12 зовсім різних цінностей, їх може бути більше. Однією з причин розробки проєкту – ініціювати дискусію, які цінності є характерними і важливими для українців. Для того, щоб поговорити про ці цінності, ми вирішили поговорити з різними героями, які представляють різні прошарки нашого населення”, – зазначив він.
Відповіді на питання про ідентичність у фольклорі, міфології шукали у розмовах з гостями. Серед них: Андрій Зелінський, Валерій Маркус, Євген Клопотенко, Андрій Козінчук, Валерія Абдал, реперка Блекфіш, Петро Мага, Раїса Заклецька та інші.
У цьому сезоні на глядачів і слухачів чекає 12 випусків, кожен з яких присвячений певній цінності: розсудливості, справедливості, емоційності, волелюбності тощо.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini