
Стали відомі цьогорічні переможці Премії доброчесного бізнесу UNIC
У Києві оголосили переможців щорічної Премії доброчесного бізнесу UNIC, яка відзначає компанії за впровадження принципів прозорості, відповідального управління та етики у бізнесі.
Назви компаній переможців стали відомі під час брифінгу в Медіацентрі Україна.
Так, переможцями премії у номінаціях стали: «Розвиток доброчесних команд» – «Абінбев Ефес Україна»; «Популяризація ділової доброчесності» – «Аврора Мультимаркет»; «Незламний комплаєнс» – «Київстар»; Гран-прі Премії UNIC-2025 – «Укрзалізниця».
Як зазначалося в ході брифінгу, менеджмент українських компаній демонструє стратегічний підхід до впровадження доброчесності в бізнесі.
Як зазначив бізнес-омбудсмен Роман Ващук, український бізнес не обмежується зовнішнім «декоративним» впровадженням програм, а працює над зміною принципів та мислення вже на етапі розроблення внутрішніх документів:
«Менеджмент фірм підходить до цього стратегічно – від основ. Не просто гарну прикрасу, наприклад, додають на сайт блимаючий символ про комплайєнс і на тому програма завершується, а ті, в яких на самих початках розроблення документів вже міняються принципи, за якими вони виписуються, як вони виписуються та як думають про їхні наслідки», – зазначив він.
Водночас менеджерка антикорупційної мережі ОЕСР Ольга Савран додала, що конкурс показав, що не тільки іноземний бізнес, що працює в Україні, привносить програми бізнес-етики, а й українські компанії також лідирують у цьому питанні.
«Цей конкурс показав, що великий бізнес, західний бізнес, який працює в Україні, привносить програми бізнес-етики, тому що їхні головні офіси від них цього вимагають, і вони це роблять дуже цікаво, інновативно, з використанням ІТ тощо. Що добре, що ми бачимо, що і український великий бізнес також є лідером», – пояснила вона.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini