НАЗК залучило 14 реєстрів для пришвидшення заповнення декларацій
Для нового функціоналу – часткового автозаповнення декларацій, який відтепер доступний для декларантів, Національне агентство запобігання корупції (НАЗК) використовуватиме відомості з 14 державних реєстрів.
Про це під час презентації в Медіацентрі Україна повідомила Юлія Кулікова, керівниця Управління проведення повних перевірок НАЗК.
Зокрема, для важливих розділів декларації використовуватимуться: Реєстр нерухомості, Реєстр про земельні ділянки Державного земельного кадастру, Реєстр Міністерства юстиції, Реєстр ДРАЦСу, Реєстр юридичних і фізичних осіб-підприємців, SMIDA (База даних комісії з цінних паперів). Залучена також інформація Державної податкової служби, інформація Пенсійного фонду, інформація з реєстру Міністерства соціальної політики, зокрема щодо внутрішньо переміщених осіб. Крім того, значно розширена інформація про транспортні засоби.
За словами Юлії Кулікової, один з головних реєстрів, які використовуватимуться для нової функції, – реєстр Державної міграційної служби.
«Це вся персональна інформація. Розділи 2.1 та 2.2, розділ про декларанта та членів сімʼї був найскладнішим, тому що там найбільше цифр. Це й УНЗР (Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі), і податковий номер, і дати народження всіх, і місце реєстрації, і закордонні паспорти – всі ці дані, сподіваюсь декларанти оцінять, бо це вже точно не потрібно вводити вручну. Була зроблена велика робота з Державною міграційною службою, бо це дуже важливий реєстр, чутливий, містить серйозну персональну інформацію. Тому був певний процес, поки ми реалізували таку можливість для декларанта», – пояснила вона.
Нагадаємо, що Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) презентувало новий функціонал заповнення декларацій, яке дозволяє значно економити час на заповнення декларації та мінімізує кількість технічних помилок.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini