“Лідерки в медіа”: українські медійниці напрацювали дорожню карту посилення жіночого лідерства у галузі
Вперше в Україні запрацювала програма «Лідерки в медіа», щоб проаналізували та подолати особисті, редакційні та системні бар’єри для розвитку жіночого лідерства. Учасниці програми напрацювали та представили спільний policy paper. Документ об’єднує аналіз викликів, з якими стикаються жінки в українських медіа, та комплексні рекомендації щодо посилення жіночого лідерства — на рівні особистих практик, редакційних політик, галузевих стандартів і державної підтримки.
Про це в Медіацентрі Україна розповіла Марія Фрей, членкиня правління Суспільного мовника України.
“Перше, на що я хочу звернути увагу, коли ми говоримо про жінок, про їхнє лідерство, то ми не можемо розглядати жінок відокремлено, як ми розглядаємо чоловіків. Жінка – це завжди плюс величезний об’єм доглядової праці, яка жодним чином не вимірюється. Тому, плюсом цієї програми стало те, що ми мали можливість навчатися там, де була можливість”, – сказала вона.
Спільний policy paper – це зібрання досвіду українських медійниць, для врахування при розробці подальших політик, аби вони були прикладними та вирішували певні проблеми.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini