Дунайські порти та наземні перевезення можуть задовольнити тільки половину потреб українських аграріїв – експерт агроринку
Тому вони не можуть стати альтернативою “зернового коридору”. Про це на брифінгу у Медіацентрі Україна – Одеса розповів Павло Коваль, генеральний директор аграрної конфедерації України.
“Перевезення залізницею обмежено європейськими партнерами України. Якщо все спрацює ідеально, то таким чином ми можемо перевозити два мільйони тонн агропродукції. Через дунайські порти – один мільйон тонн. Автомобільний транспорт – 400-500 тисяч тонн. Це два-три мільйони тонн. А нам потрібно шість мільйонів тонн”, – розповів Павло Коваль.
Він додав, що до війни в Україні працювало 17 морських портів, а зараз лише три.
“Для України важливо, щоб “зерновий коридор” працював та розширювався. Є ще незалучені порти Миколаєва. Є питання щодо перевантаження дунайського каналу і чотирьох дунайських портів”, – додав експерт.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini