
ДСНС та S.T.A.L.K.E.R. 2 навчатимуть підлітків мінної безпеки: в Україні стартував унікальний освітній проєкт
Відповідно до останніх досліджень ЮНІСЕФ, підлітки 14-17 років, особливо, які проживають у сільських та невеликих міських територій найчастіше страждають від вибухонебезпечних предметів. Саме тому ДСНС України у партнерстві зі студією GSC Game World створили унікальний спецпроєкт у межах культової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Через знайомий відеоряд геймплею головний герой гри Скіф пояснює базові правила поведінки з підозрілими чи вибухонебезпечними предметами.
Це поєднання сучасних технологій і важливої просвітницької місії — аби донести до підлітків та молоді просту істину: у реальному житті другий шанс може не випасти.
“S.T.A.L.K.E.R. 2 – це феномен, який захоплює молодь. Тому ми вирішили показати нативно, як виглядають ці вибухонебезпечні предмети на нашій території. Запуск вже відбувся. У грі все це вже можна протестувати, але не в реальному житті, в реальному житті треба не підходити, не чіпати та звертатися до спеціалізованих служб”, – сказав Сергій Артеменко, креативний директор креативної маркетингової агенції Rockets. Growth R&D.
Роман Примуш, заступник Голови ДСНС України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації наголосив, що війна продемонструвала – держава повинна змінювати підходи у комунікації та інформуванні населення, робити це ефективно.
“Раніше у школах роздавали листівки, але зараз це вже не працює. Тому у нашому проєкті була дуже креативна робота – щоб ми не лише передали правильно інформацію, але і заклали той посил, який потрібно. Це гарний приклад, як варто говорити з молодою аудиторією”, – додав заступник голови ДСНС.
Читайте більше: https://mediacenter.org.ua/uk/novini